Hit Thé Lights;

Contest Blog Saya Terbaik By Aina + Rabiatul
Saturday, October 29, Saturday, October 29, 2011 , 0 comments
Hey Peeps ;)
Sebernanya Aku Bosan Ney ;) Kau Tahu ?? winkwink -..- Then , siCousin Aku Nie Mengidam Nak Join Contest Sume Bende Lah ;) So dye gatai nak ajak aku join sekali jugak ^^ aku ikut je lah ;) Ni link tuan contest Aina + Rabiatul .


#banner untuk contest ini ( Warnanye menarik perhatianku )

Syarat Syaratnye ialah seperti berikut :


  • warga negara malaysia  #supaya senang nk postkn hadiah
  • mesti korg kena ade blog kalau xde pergi sign up cepat 
  • wajib follow blog Aina dgn Rabiatul tuh 
  • yang boleh join kaum adam dan kaum hawa  #lelaki dan perempuan
  • buat satu entry bertajuk ^Contest Blog Saya Terbaikkk! By Aina dan Rabiatul^
  • dalam entry tuh tampalkan banner yang ade kat ats tuh dan linkkn kt url contest ni
  • tag 3 orang atau lebih dan pastikan dorang tahu 
  • lepas bt entry tu , copy url entry korg n then paste kan dekat ruang comment entry contest Aina . Link macam ni "ainamarsya.blogspot.com" tidak akan diterima , anda akn terus direjeect ^^
  • contest bermula dari 22 October 2011 sehingga 22 November 2011
Okay , guys . Korang just ade 9 syarat jep . Tak banyak kan ^^
Orang Bertuah Ini Ditag :