Hit Thé Lights;

Sadd :(
Sunday, December 11, Sunday, December 11, 2011 , 0 comments
Okay , Assalamualaikum Readers ^^
Kebetulan aku g wall adk angkt aku nie Si Farah Suhada :'D Aku check jea wall dye . Saje tgk2 , aku pun nmpk cousy aku sekor ni >HASIF< post kt wall dye Aku pun bace a . Sumpah aku nk nanges tp klau korg bace kompem korg ckp nk sedeyh ape , xdok bnde  pun . Hee . Nie haa
 > Ada Seorang Perempuan Buta Nie , Dye Selalu Diketawakan Oleh Orang Orang tp Lelaki ni Tak Ketawakan Perempuan Tuh Sebab Lelaki Nie Sayangg Sangat Kat Perempuan Nie . Pada Suatu Hari , Lelaki tu pun Bertanya Kepada Kepada Perempuan Tu , " Sudikah Awak Berkahwin Dengan Saye ?" Wanita Itu Pun Menjawab Jikalau Saya Boleh Melihat Dah Lama Saya Kawin Dengan Awak . Pada suatu hari , Pihak hospital Telah memberitahu wanita itu bahawa ada seorg Manusia ingin mendermakan matanya kepada kamu . Selepas wanita itu dapat melihat , dye terkejut kerana lelaki yg mengajak dye kawin itu pun buta . Lelaki ini bertanya , Sudikah awak berkahwin dengan saya ? Wanita itu pun menjawab , TANAK SEBAB AWAK BUTA ! Lelaki tu pun terus beredar Dengan senyumannya lalu berkata " Awak Jagalah Kedua belah mata saya itu dengan baik " . Wanita itu pun terperanjat . SEKIAN . <

Kbhai , aku nk ckp cite tu yg sedeh :'( Tp aku tak nanges ah . Malu r . wakakkaa . bye semua . nt kita update lgik ^^